فروش سیسیکم جام جهانی 2021 قطر

اکانت سیسیکم مخصوص جام جهانی

گروه رسانه ای BeIN بازگشای با سیسیکم حقوق پخش جام FIFA عرب قطر 2021 را در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا به دست آورده است.

این قرارداد شامل حقوق تمام 32 بازی مسابقات 16 کشوری است که با کیفیت عالی با گلوبال سیسیکم قابل بازگشای میباشد که از 30 نوامبر در قطر آغاز می شود. پوشش تمام 32 مسابقه مسابقات 16 کشوری که در قطر برگزار می شود به صورت زنده از گلوبال سیسیکم و کانال beIN Sports به زبان های عربی و انگلیسی پخش خواهد شد. همه چیز در 30 نوامبر آغاز می شود و فینال آن در 18 دسامبر برگزار می شود، یک سال بعد از برگزاری فینال جام جهانی 2022 قطر.

فروش سیسیکم جام جهانی

بین اسپورت های عرب با کیفیت خاص بدون فریز روی سرور های سیسیکم گلوبال سیسیکم قابل بازگشای میباشد قابل ذکر است تیم گلوبال سیسیکم یک سرور خاص سیسیکم برای بازی های جام جهانی در نظر گرفته است

این اولین باری است که جام 2021 فیفا عرب زیر پرچم فیفا برگزار می‌شود و کشورهای عربی از هر دو کنفدراسیون AFC و CAF در این مسابقات نمایشی پیش از رویداد بزرگ سال آینده شرکت می‌کنند. در مجموع، 9 دوره قبلی این رقابت ها که به طور رسمی به عنوان جام ملت های عرب شناخته می شود، برگزار شده است که آخرین بار در سال 2012 برگزار شد.

پلتفرم BeIN Sports یکی از شرکای پخش کننده ثابت فیفا در سطح جهانی در فوتبال مردان و زنان است و پخش کننده رسمی جام جهانی فوتبال قطر 2022 سال آینده در 25 کشور، در فرانسه و MENA است تلویزیون beIN Sports 1 همه استودیوها و بازی‌ها را حمل می‌کند، در حالی که beIN Sports 2 پوشش بهبود یافته «Match Center» شامل جریان دائمی آمار مسابقات و اخبار تیم را ارائه می‌دهد.پوشش هر روز از ساعت 11:00 مکه با برنامه صبحگاهی روزانه آغاز خواهد شد. کانال‌ها سپس تمام فعالیت‌های روز را به نمایش می‌گذارند و با نمایش روزانه عصر از ساعت 00:30 مکه بسته می‌شوند. در طول هر دو برنامه، beIN همچنین بحث و تحلیل استودیویی را با بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال عربی ارائه خواهد کرد.

فروش سیسیکم جام جهانی پکیج beIN Sports

همچنین پوشش بیشتری از جام فیفا عرب قطر 2021 در کانال beIN 4K، از جمله مراسم افتتاحیه در 30 نوامبر از ورزشگاه آل بیت وجود خواهد داشت.

بزرگترین رویدادهای برجسته و پشت صحنه هر روز در طول مسابقات به زبان عربی در کانال ورزشی beIN و کانال های رسانه های اجتماعی beIN پخش می شود. در حالی که پوشش انگلیسی در beIN Sports English 1 با تفسیر زنده و استودیوهای انگلیسی در دسترس بینندگان خواهد بود.چهار مسابقه مرحله گروهی در روز اول برگزار خواهد شد و شروع آن در beIN در ساعت 13:00 مکه برای تونس و موریتانی. 16:00 مکه برای عراق و عمان; 19:00 مکه برای قطر مقابل بحرین; و 22:00 برای امارات متحده عربی – سوریه  در طول مسابقات، beIN مجموعه‌ای متشکل از 16 مستند نیم ساعته را پخش خواهد کرد که تیم ملی و تاریخ هر کشور عربی را ارائه می دهد. این شبکه همچنین نگاهی از پشت صحنه به ساخت شش استادیوم جدید جام جهانی فوتبال خواهد داشت: البیت، الثومه، احمد بن علی، 974، شهر آموزش و الجنوب.

فروش اکانت رسیور بازی های جام جهانی

قابل ذکر است تمامی بازی های جام جهانی را میتوان با سیسیکم گلوبال سیسیکم با کیفیت عالی تماشاه کنید خرید اکانت جام جهانی قطر 2021جام فیفا عرب قطر 2021 در شش استادیوم در قطر میزبانی خواهد شد که دو تای آنها اخیراً میزبان مسابقات افتتاحیه خود خواهند بود. ورزشگاه البیت میزبان دیدار قطر و بحرین در شب افتتاحیه خواهد بود که مراسم افتتاحیه آن قبل از شروع بازی برگزار خواهد شد. این مکان – که بزرگترین استادیوم مورد استفاده در طول جام فیفا عرب قطر 2021 با ظرفیت 60,000 نفر خواهد بود – همچنین فینال را در 18 دسامبر برگزار خواهد کرد. دومین مکان جدید، استادیوم 974 است که دارای 40,000 نفر است و شش مسابقه را برگزار خواهد کرد. از جمله بازی اول مسابقات و پلی آف مقام سوم.