فروش سیسیکم Mega TV

فروش سیسیکم Mega TV

گلوبال سیسیکم مرجع فروش سیسیکم معتبر در ایران سیسیکم سه لاین ایران المان فرانسه

تلویزیون رایگان Mega TV یونان حق پخش لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

Greece’s free Mega TV has won the right to broadcast the Champions League

27.07.2021
پخش کننده رایگان یونان Mega TV , در توافقنامه فی مابین با تلویزیون پولی Cosmote ، فصل جدید لیگ قهرمانان یوفا را بدست آورد.

در اواخر سال گذشته ، Cosmote حقوق خود را برای یک دوره سه فصل ، بین 22 تا 2021 و 24 تا 2023 حفظ کرد تا به پخش مسابقات باشگاهی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا ادامه دهد.

حقوق Cosmote همچنین شامل لیگ دسته سوم جدید کنفرانس اروپا می باشد. مسابقات رده سوم برای اولین بار در فصل 22-2021 برگزار می شود.

پخش کننده رایگان Mega TV اکنون با قرارداد سه فصل موافقت کرده است که از طریق آن بهترین بازی های لیگ قهرمانان را عصر چهارشنبه ، از مرحله گروهی تا مرحله حذفی و تا فینال ، که پخش می شود نیز به نمایش می گذارد.

تلویزیون Mega TV همچنین پوشش خود را با بازی سوپر جام بین فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و برندگان لیگ اروپا ، چلسی و ویارئال ، در 11 آگوست آغاز می کند.

گفتنی است که پخش کننده خدمات عمومی ERT طی چرخه 21-2018 برای حقوق پخش مجوز گرفت اما با کاهش بودجه حقوق ورزشی خود روبرو شد.

ایستگاه Mega TV سال گذشته برای اولین بار از سال 2018 به صفحه نمایش یونان بازگشت. این پخش کننده پیش از این بازیکن قابل توجهی در بازار حقوق ورزش یونان بود ، از آنجا که در مقاطع مختلفی از حقوق لیگ قهرمانان ، مقدماتی جام جهانی فیفا و مسابقات بسکتبال یونان برخوردار بود.

شایان ذکر است Mega TV در سال 1989 راه اندازی شد و قبل از ، از دست دادن مجوز خود در جریان تغییر ساختار رادیو تلویزیون های FTA در دولت چپ گرایانه Syriza در یونان ، 29 سال بدون وقفه پخش می شد. ایستگاه حقوق چمپیونز لیگ را در چرخه 12-2010 داشت.