فروش سیسیکم سری A لیگ ایتالیا

تلاش ناموفق و پیچیده سری A برای تمدید قرارداد خود در چندین بازار اصلی

فروش سیسیکم سری A لیگ ایتالیا

فروش سیسیکم ویژه ورزشی بازی های لیگ ایتالیا

سیسیکم مستند شبکه های مستند با کیفیت بالا بدون فریز از سیسیکم گلوبال سی سی کم بخواهید

هیچ حامل لیگ ایتالیا در بازار فرانسه وجود ندارد و بیم آن وجود دارد که این انجمن مانند خاورمیانه و شمال آفریقا به پخش از طریق یوتیوب روی آورد ، گفته می شود که bein پیشنهاد خرید حقوق در فرانسه را ارائه کرده است ، اما پس از آن خبری در میان حدس و گمان پیشنهادات شبکه های دیگر ظاهر نشد که مهمترین آنها +RMC ، CANAL و Amazon و Eurosports هستند.

بازاریابی دشوار برای سری A علی رغم حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس ، در حال رقم خوردن است که امور تجاری را برای حقوق پخش پیچیده کرده است ، با توجه به اینکه لیگ شنبه (2021/2024) چرخه رسانه ای سه فصل جدیدی را آغاز می کند.

به عنوان یادآوری ، در سطح داخلی بازار ایتالیا و پس از چندین هفته مذاکره ، DAZN ، مرتبط با Telecom Italia تمام مسابقات ، از جمله 7 رقابت را به طور انحصاری کسب کرد. Sky Italia به سه مسابقه در پخش همزمان بسنده کرد. این حقوق در هر فصل 927 میلیون یورو ارزش دارد ، مبلغی که به سمت پایین تجدید نظر شده است (973 میلیون یورو قبلاً).

سیسیکم

حقوق بین المللی توسط Infront اداره می شود. این آژانس جانشین IMG می شود ، که در سال 2017 با ارائه حداقل 370 میلیون یورو تضمین شده در فصل باعث ایجاد رقابت شدیدی شد. با این حال ، سال گذشته روابط تجاری با beIN SPORTS به دلیل بهبودی پس از کووید به شدت خراب شد. عوامل متعددی باعث شده است که beIN Media Group موقتاً پخش مسابقات را متوقف کند و امسال در بازار مهم خاورمیانه اعمال نشود.

در بازار خاورمیانه اخیرا ، راه حل موقت برای پخش در Youtube هفته گذشته توسط GA از سری A توافق شد.

فروش اکانت سیسیکم بین اسپورت

در این زمینه ، بازار فرانسه به شدت بدون پخش کننده باقی می ماند. پخش کننده فعلی ، beIN ، در این بازار پیشنهاد داده است ، اما از زمان اجرایی شدن قرارداد توزیع + Canal در سال گذشته بسیار سخت تر شده است. این کانال که تابستان امسال لالیگا و بوندسلیگا را تمدید کرد ، باید سومین قهرمانی مهم اروپایی خود را تأیید کند تا شرایط لازم را در قرارداد امضا شده با + Canal داشته باشد. با این حال ، به نظر نمی رسد چرا که این کانال تصور می شود که به وضوح این قهرمانی را کنار گذاشته است. این وضعیت لزوماً در ساعات و روزهای آینده روشن خواهد شد.

این وضعیت می تواند تجارت را به رقابت تبدیل کند. به غیر از + Canal ، که باید اجازه دهد beIN این پرونده را به تنهایی مدیریت کند ، چندین رقیب می توانند بیایند و وضعیت نامطلوبی را برای سری A زیر سوال ببرند. اینها RMC Sport و Eurosport (Discovery) هستند. اولی در برابر همه شانس هایی است که هنوز در بازار خرید حقوق متوسط (اخیراً در لیگ اروپا) فعال هستند ، در حالی که مورد دوم می تواند در این موقعیت فرصتی برای حرکت و تبلیغ واضح تر پیشنهاد OTT خود بیابد.

در غیاب خریداران ، سرانجام توافق موقت با Youtube امکان پذیر است تا بتوان حداقل توزیع را در بازار فرانسه تضمین کند.